jag ser inte klok ut.



Nu är helgens jobb över och jag har gudomligt ont i båda mina fötter nu!
Fredagen genom leda jag nätt och jämt, knaprade piller utav bara sjutton och pallrade upp fötterna med tjocksockar i arbetsskorna. Har även fått ont i höger fot för jag gått å haltat några dagarna nu.
Jag ser inte klok ut när jag går!

Igår skulle de handlas nya arbetsskor och lite smått och gott till mannen,
pain pain pain. kan jag utala det.
Åkte även på apoteket och nu införskadde jag mig tigerbalsam oxå.
Så både igår och idag stinker jag tigerbalsam, men jag hoppas verkligen detta ger med sig nu!
Har suttit i kassan hela dagen lång och inte rört mig en fläck och imorgon tänkte jag ha en vilodag rakt igenom, inte göra nånting alls och bara ligga still!
Då jäklar borde ju skiten försvinna sen, tycker då jag iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0