jihooooo.



30års festen igår var trevlig.
Har ännu en gång i mitt 23åriga liv fått sen en man hoppa i en borat dräkt, snyggt! :P
Vi lekte lekar och mitt lag förlorade naturligtvis.
God mat och gott att dricka för mig och Marielle.
Medan männen våra höll sig till cola eftersom det fortfarande är jourveckan som gäller.
Därför blev det även en tidig hemgång, men det var skönt det med! :)


Idag har vi varit ute i snön och sen bastat och kikat ut över det vackra snölandskapet,
fyfarao vad fint det är. Men det räcker med den här tok-kyla nu faktiskt! :)


Och nu då?
Joo, Fredric och Peter jobbar och sliter och jag sitter på Fredrics kontor och har precis målat naglarna! :)
Har packat med mig en knep och knåp tidning ifall det blir för lång tråkigt....
Dock är jag ju inte världens bästa på korsord så troligtvis blir tidningen ännu tråkigare.. :)
Ska nog vara lite snäll och städa kontoret som just för tillfället ser ut som ett bombnedslag,
men först ska jag ge naglarna en omgång till! ;)

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

babe, jag kan hjälpa dig med korsordet! :)

2010-01-10 @ 17:21:09
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0