Luke Perry!!



Igår pälsade jag och syster på oss och tog en sväng på staden ihop om något fynd.
Jag hittade en mysig kofta och sen fyndade jag en Luke Perry tshirt.
Ni vet han Dylan från Beverly Hills. ;)

Jag har även världens bästa syster som köpte en dvd med usb uttag till mig,
så nu kan jag kika på mina tvserier och filmer på tvn - thank god!
och tack till världens bästa suss, i love you! :)


Ikväll är det Let's Dance premiären och den tänker jag bänka mig framför.
Imorgon åker vi på 30års kalas, skojigt! :)



Kommentarer
Postat av: Pillan

Men dämn, vilken schnygg :) När ska vi ses snuttan? Ska inte till Bräcke något i helgen tyvärr :(

2010-01-08 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0