sömnlös i östersund.


Ännu en natt när John Blund inte verkar vilja komma på våran dejt på bestämd tid,
börjar bli en aning less på den där sega mannen nu.
Hade jag varit ute och slagit klackarna i taket ikväll hade jag förstått att han skjutit upp våran dejt.
Men ikväll har jag faktiskt varit hemma, helt själv och inte gjort ett joota.
Så nu tycker jag minsann han kan infinna sig här för jag vill faktiskt kliva upp i tid imorgon! :)


Har du John Blund hos dig, så skicka gärna över han hit nu på momangen!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

Men took vart har han tagit vägen john blund ? inte fan va han hos mig heller för jag har legat och hostat hela natten :(

2010-01-16 @ 09:52:23
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0