stearin all over.


Ihelgen shoppade jag en ny ljusmanchett till min cult ljuskub.
Toppade med ett rosa ljus och vips så blev den kanon snygg och nu
kunde jag byta ut den andra, juliga varianten! :)

I lördagskväll vankades det lördagsmys bigtime.
Gotta hade dukats upp, ljusen var tända - givetvis det nya oxå.
Och den perfekta mysfaktorn var där! :)

Vi fixade och donade i köket och skulle tillslut mysa ner oss i soffan framför en film.
Då jag kliver in i tvrummet och ropar snabbt på brandmannen min då ena sidan av soffan pryds av massa stearin.
Som tur var upptäckte vi det i tid och ingen brännskada är skedd iaf.
Soffan däremot var prydd med massa stearin och jag tackar gud för att det inte var den nya soffan! :)
Ljuskuben var placerad på fönsterbrädan precis bakom soffan och med ljusmanchettens flashiga design har stearinen lyckats runnit över. Galet!

Vi knaprade bort det mesta som gick att ta bort från soffan.
Sen tryckte vi på filmen för kvällen och vi skrattade mer eller mindre oss igenom hela filmen!

Begriper inte varför folk inte tycker den är bra och varför jag väntade så länge med att se den!
Hur rolig som helst, så se försjutton gubbar "Sommaren med Göran" om ni inte sett den!


Kommentarer
Postat av: Ann ahl

visst är den bra!

2010-01-25 @ 16:30:28
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

haha men tooook!



Jag kanske får se den då :)

Hälsa mannen din!

2010-01-26 @ 00:42:49
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

DET TYCKER JAG! :)



nu ska jag sova...natti..saknar dig!

2010-01-26 @ 00:59:01
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0