underbara dag!



Lunchen var god och satt där den skulle i magen.
När jag kommit hem igen pälsade jag på mig, tyckte då jag iaf, och traskade ut.
50minuter senare var jag stelfrusen och hittade hem igen.
Lokalsinne tilltusen har jag, är inge snack om saken. :P
Jag kan sammanfatta promenaden med att det går omkring mycket power-skor här och
alla är inte alltför duktiga på att plocka upp hundbajs efter sina hundar.
Däremot klagar jag inte på det, hemma i min by glider vi oxå omkring i power-skor och plockar inte upp nånting efter oss. :)
Men jag gillar byn och tycker den är fin.
Och det bästa av allt är ju att finaste bor här! :)


Nu har jag krypit ner under täcket och stannar här tills mannen kommer hem,
för några plus grader var det då sjutton inte ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0