wihooooo.


Den här veckan har varit fullspäckad den med, men snart är det fredag å vi är i land på en ny helg - underbart!! :)

Vi börjar med det bästa utav allt, Fredric är gips friiii!!!
Förra fredags morgonen tillbringade vi en halvtimme på sjukan och sen var skiten borta, behöver nog inte ens beskriva känsla. Jag firade med att steka i solen hela dagen tills jag såg ut som en kräfta och huden skrynklade sig - bra malin!
I söndags kom hela familjen på besök ner till byn, vi fikade gott och grattade Fredric i förskott!
I måndags tog han och la till ett år på nacken och han är fortfarande äldre än mig, hoho! ;)
Firade med hela tjocka släkten i måndags och sen tog jag och firade han i efterskott i tisdags med.
En jädra massa firande trotts att han bara fyllde 26. :)

 


Far ända in i baljan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0