tired.



En vecka sen jag skrev sist nu..

Förra veckan handlade mest om sjukhus, att hitta en orsak till det onda i benet och att byta gips på Fredric.
Fyra gipsbyten blev det och hör å häpna jag fick vara med och forma det ena! ;)
Har fått varit med och gjort mycket inom sjukhusetsväggar dom här veckorna så man skulle kunna säga att jag snart borde vara färdigutbildad läkare.. =P

Dom har iallafall uteslutet infektion, ännu ett benbrott och en blodpropp.
Så bara att få utesluta detta var en befrielse.
Igår var vi in igen för att dom skulle ta bort stygnen och byta till det femte gipset. :)

Sen rullade bilen hem mot huset för att lämna av Fredric som inte kunde hålla sig från jobbet längre! :)
Jag återvände till stan för att sova en natt ensammen och som jag har sovit!
Däckade i sängen och sovit som en stock hela natten, välbehövligt tror jag allt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0