back in the days.


Då skallebanken satt som gjutet i mitt huvud under eftermiddagen,
beslutade jag att det var okej att ta en liten taktik-vila.
Det blev givetvis mer än en taktik vila och jag vaknade två timmar senare.
Drömde att vi var påväg till Vemdalen då jag i brunflo kom på att jag inte hade packat med mig någonting alls och skulle inte klara en hel helg.
Jag struntade i det då och tänkte att jag åker hem och hämtar det imorgon... bra tänkt!
Väl framme såg det inte ut som vemdalen, vårat boende var inte så som i beskrivningen och till råga på allt så bodde jag långt i från vapendragarna jag brukar hänga hos.
Istället för 2 minuters gångväg till dom var det nu en brant jävla backe att bestiga och jag ljuger nog inte ens lite när jag säger att jag höll på bestiga den där backen dom två timmarna jag sov.
Vilket slit det var, när jag väl kommit en bit gled jag ner och så höll det på...
Tills jag, hör och häpna, satt på kastalskolan och åt lunch med gamla goda vänner - like back in the days.
Sjukt.. måste ha varit påväg hem för att hämta mina grejer för helgen i Vemdalen helt enkelt! :)


Nu ska jag städa ihop lite i vårat fina bombnedslag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0