i'm back..


Urkass uppdatering då motivationen har legat på noll och dom senaste veckorna har bara handlat om sjukhus, sjukhus och ännu mera sjukhus.
Men nu ska jag vara på banan igen, så nu kör vi!

Helgen har varit fullspäckad..
Torsdag, fredag och lördag fick jag hoppa in och jobba mina gamla jobb-timmar..
Gud så jag saknar att arbeta där och jag saknar dagarna med min favorit arbetskompis Hannah.
Det värmde i hjärtat när stammisarna var glada att se mig tillbaka och en farbror som hör till en utav mina favoriter uttryckte sig så fint att jag var jävligt saknad. :)

Lördagen var allt annat än lugn, löningshelg och sjukdomar utan dess like.
Men vi rodde hem dagen riktigt bra ändå.
Jag somnade ovaggat denna kväll och hör å häpna så stängde jag ögonen före Fredric.
Det händer inte alls ofta! :)

Igår pallrade vi oss upp tidigt och jag tog tag i diskberget som började likna mount everest och jag skämtar inte ens lite grann! Buuh, men ack så skönt när det var färdigt! :)
Efter det tog vi oss en promenad, ett sjukhusbesök och sen middag på stan.
För att senare sjunka ner i soffan och se en bra film!

Idag är det måndag och solen skiner, underbart!!
Jag ska röja undan mina pappers arbeten lite kvickt så jag hinner ut å norpa nån solstråle jag med!

Trevlig dag kära vänner!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Annichen

Vad härligt för dig gumman att få höra att du gjorde ett bra jobb! Men JAG HAR ALDRIG TVIVLAT! tror willys har gjort bort sig där!!!!

KRAM

2010-03-01 @ 22:45:54
URL: http://anjosa.cybersite.se
Postat av: Annichen

Jag hoppas fredrics hand blir bra snart! =)

2010-03-01 @ 22:49:19
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0