grillpremiär.



Ifredags premiär grillade vi och guud så gott det är!! :)
Att grilla är nog bland de mumsigaste jag vet, dock så blir man hyfsat less på det i slutet av sommaren!
Men även fast det nu inte var sommar och inte ens nära till vår i helgen, så var det så där super gott som bara grillat kan vara! :)
Till köttet och champinjonerna gjorde vi rotfrukter i ugnen som oxå satt där dom skulle!
Yummie helt enkelt, däremot är inte bilden rättvis alls! :)


På Lördagskvällen stod bowling och godmat på schemat.
Mamma och Pappa fick det i julklapp utav oss Julen 2008 och först nu hittade vi en ledig helg då alla kunde! :)
Vi körde killarna mot tjejerna och för ett tag trodde vi att vi skulle kamma hem det lätt då Fredric skulle få använda vänstern när han sköt.
Men tjii fick vi! :)
Jag kom däremot inte sist och det tackar jag gud för, för fyfarao så dålig jag var.
Haha! :)
Vi avslutade med godmat och en hel del gott att dricka.
Även detta en kanon kväll!
Tack kära ni! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0