min lördag.


Dom senaste dagarna har passerat förbi i fullt tempo.
Och nu är det redan en ny vecka. :)

I Lördags gick Frösöstörten av stapeln.
Deltagarna startade längst uppe i Frösöbacken, passerade hus och vägar genom hela frösön och gick tillslut i mål nere i kärringbacken.
Tyckte hela konceptet verkade helt galet och spännande.
Men jag och Cilla hade tummat på att ställa upp i maskeradklassen och köra fullt ös - medvetslös.
Men vissa planer är till för att ändras och så var givetvis denna.
Cilla hade ingen möjlighet till att komma hem och vi anmälde oss inte ens.
Tävlingen i sig hade säkerligen varit kanon skoj att se ändå. :)

Men när vi vaknade på lördagsmorgonen var det kanon väder ute och resterande ur min familj hade planerat dagen innan att Lördagen skulle tillbringas på en sjö i skogen en bra bit utanför staden.
Jag och Fredric nappade även vi på denna idé och jag kunde knappt bärga mig tills vi skulle grilla korv - mums! :)

Jag, Fredric, Suss, Ronnie, Mamma, Pappa och Lill-Fridun var det som drog iväg.
Och vilket väder!!!
Solen hittade verkligen rätt dag att skina på - min dag dessutom! :)
Vi fiskade, grillade korv, fikade, lekte, åkte skoter och vi åkte även madrass efter skotern.
En helt toppen dag rakt igenom med mycket skratt och stoj! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0