vart är mitt paket?



Idag är det en vecka sedan jag beställde en present till förra helgens födelsedagsbarn.
Sidan jag beställt ifrån har vanligtvis väldigt snabb leverans och för ett tag trodde jag att den skulle hinna komma innan förra helgen. Tjii fick jag bigtime.
Nu har den legat i Ånge sen igår morse och jag börjar ana att Lill-Ica kan ha gjort ett misstag i repris..
För några månader sedan beställde jag ett par skor som låg i Ånge i över en vecka utan att närma sig Östersund. Jag kontaktade företaget och dom skulle spåra mitt paket..
När jag några dagar senare ska hämta ut ett annat paket på affären då tar hon av misstag fram det första paketet som enligt min order status är sorterad i Ånge.. och jag utbrister "Men hallåååå, där är ju mitt paket som varit borta jätte länge!"
Dom hade visst glömt att läsa in att det kommit till butiken, varav jag inte fått något SMS-AVI eller att statusen från "Sorteras i Ånge" hade ändrats.
Så får jag ingen SMS-AVI tills imorgon då tänkte jag besöka affären å höra om det finns där ändå..
För imorgon hade vi ju planerat att fira födelsedagsbarnet, si så där en vecka för sent.
Men bättre sent än aldrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0