iq-fiskmås.


Strax innan klockan sex idag lämnade jag sjukan för att promenera några gator upp till mig.
Då jag kom gåendes på min gata, skådade mitt öga något ni inte hade velat se - tro mig!
En galen kvinna kom springandes naken helt tokig.
Jag stannade till hos pizzagubbarna och frågade vad det var för en tok.
Tack och bock fick jag veta att hon var psykisktsjuk och bodde bara ett stenkast ifrån mig, tryggt.
Fyfarao.
Hon hann springa ända ner till sjukhusetsgata sen haffade polisen henne.
Folk stod bara och stirrade helt chockade. Hemska syn.


Nu har jag precis krypit ner i sängen och hoppas på en hel nattsömn.
Känns som jag just nu går på reserverna men har vi tur kommer 
min älskade hem imorgon! För Jag saknar han enormt mycket. ♥


Godnatt.

 

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Åh va dumt de kan bli... Men även, benbrott igen??? =P

2010-05-24 @ 23:26:09
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Pillan

Men whut the fuck? Inte bara galningar här på söder då alltså. Miss you hjärtat!

2010-05-25 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0