då var det dax..


De senaste dagarna har min sömn varit hyffsat rubbad.
Somnat på tok försent, blocksovit och vaknat på tok försent!
Nu inatt var klockan strax efter ett när jag för sista gången tittade
på klockan och sen vet jag att jag tvär somnade.
03:00 flög jag mer eller mindre upp när det lät som myrornas krig
i hela sovrummet och en kvinna skrek:
RÄDDNINGSKÅREN ***** LAAAARM!
Jahopp och tack för det, min microsömn, eller vad det nu kan kallas
när man sovit sisådär en å en halvtimme, har gjort att jag är tokpigg nu.

Jag hoppas ett avsnitt av rederiet gör så jag somnar om,
och sen längtar jag ju förstås tills brandmannen kommer och kryper
ner i sängen igen. :)

Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0