första advent.


Då var min jobbarhelg äntligen över.
Det har gått lysande och vi har sålt hejdundrande
mycket dunkar och vatten på flaska! ;)
Jag är inte ett dugg avundsjuk på er som drabbats av parasiten!

Idag är det första härliga advent.
Dock har vi inte hunnit julfixa något här hemma då vi båda
har jobbat hela helgen lång.
Men det kommer och i veckan ska vi nog ut och stjäla vår
första riktiga adventsgran!! Spännande! =D

Imorgon väntas en heldag tillsammans med syster! ♥
så jag hoppas hon ger faan i vattnet tills dess!


Nu är det natt.
Puss

Kommentarer
Postat av: systeryster

Jag har ju varit till marieby och hämtat vatten, så nu dricker vi på dunk :P

2010-11-29 @ 00:19:25
Postat av: systeryster

Jag har ju varit till marieby och hämtat vatten, så nu dricker vi på dunk :P

2010-11-29 @ 00:19:43
Postat av: TiNAWiNA

Näe fy tusan... om de ändå vore en magsjuka eller katarr! =P

Men de är mycket bättre... de gör ont lite då och då, men annars är det värsta över, hoppas jag!

KRAM!

2010-11-29 @ 18:17:06
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0