Här bor vi! :)


Nu mina vänner ska jag bjuda er på lite halvdana bilder på vårat hem.
Mycket ska göras om, men vi trivs! :)



Huset från vägen.

Huset ner mot sjön.

Båthuset.

Utsikt från sovrummet.

Våran fina utsikt! :)

Utsikt från våran brygga, snart kan man åka skriller! ;)

Hallen som jag har målat! :)

Fjärilar som jag har målat! :)

Klädhängare! :)

Trädet som jag och världens bästa syster har gjort! :)

Lilla hallen mot sovrummen.

Gäst sovrummet.

Gäst sovrummet.

Vårat sovrum.

Sovrummet.

Våran sköna Zäng! :)

:)

Garderob.

Matplats.

Köket.

Vardagsrummet.

Vardagsrummet.

Vardagsrummet, vägg mellan Kök och Hall.

Såhär myser vi på kvällarna! :)

Badrum.

Badrum.

Lampor i badrumsgolvet! :)

Såhär bor alltså vi! :)
Jag har däremot inte visat upp övervåningen,
ett rum på nedervåningen och altanen då det inte finns bilder på de.
Annars får man ju väldigt gärna komma och hälsa på oxå! ;)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Båthus??? What, det är Cillashus.. hallå =p Ni får till det jätte mysigt juh =) Kommer på korvgrillning o bus när jag kommer hem =) kärlek

2010-11-23 @ 21:15:56
Postat av: tuva

grattis malin!!

till det jättefina huset. det fötjänar du :)

2010-11-23 @ 22:45:50
Postat av: Annichen

Hej gumman!

Vad lurad man blev, på första kortet ser huset så litet ut men på andra ser det jätte stort ut! =)

Jätte fint hus, ska bli roligt och se någon dag!

Vi ska försöka ta oss ner!

kramar

2010-11-24 @ 09:52:02
URL: http://anjosas.se
Postat av: Elin

vaaa mysigt malin älskling, jätte fint verkligen! jag kommer o hälsar på! väntar dock på inbjudan! ;) sen kommer jag och fikar, får du visa mig bräcke. höhö

2010-11-24 @ 10:33:37
Postat av: Desirée

Men gumman vad fint ni har!! Kommer och hälsa på något så fort de finns tid till de! =/ Puss puss

2010-11-24 @ 11:31:07
Postat av: Jessica H

åå va fint ni har det :) jag vill oxå bo i hus :)

2010-11-24 @ 21:57:32
Postat av: TiNAWiNA

Åh hå hå va kul! Jag vill också! Ska pallra mig ut nånting när min bil förhoppningsvis återuppstår från de döda! Pöss

2010-11-25 @ 17:53:55
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0