daanke.


Tusen tack för fina kommentarer om köket.
Jag är hur nöjd som helst och vi trivs som bara den i vårat kök! :)
Dock blev jag nog lite för nöjd och tog mig vatten över huvudet och drog igång ett nytt projekt.. måla hallen.
Jihoo går inte riktigt som jag tänkt mig, men jag hoppas jag ror hem detta ändå! :P

Igår var jag till tandläkaren för sjuhundrafemtegången det här året.
Tanden mådde givetvis inge bättre den här gången så detta är verkligen sista försökte att få den att må bra, annars ryker den i november.

Idag har jag jobbat hela dagen lång och har precis kommit hem, hur trött som helst!
Imorgon blir det mera jobb och sen fyller Fridun 4år och bjuder på glasstårta - mums! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annichen

Köket blev jätte läckert! =)

Såg frida i tidningen oxå, stora tjejen! =)

Hoppas allt är bra!

kramen

2010-10-14 @ 22:48:34
URL: http://anjosas.se
Postat av: Marina

Heej! Ja det var ett tag sen nu faktiskt. Jo här är allt bra. Jag bor nere i avesta nu sen ett år tillbax, pluggar detaljhandel i borlänge. Vad gör du nu för tiden då? Vart är det ni köp hus? Ha de så bra! Kram kram

2010-10-16 @ 09:24:01
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0