fondue.


I Lördags blev vi bjudna på middag på Frösön.
Fondue stod på menyn och det var andra gången i mitt liv jag åt det.
Och det var lika mumsigt som första gången. :)
Till efterrätt fick vi vit chokladmousse och rårörda jordgubbar.
Vi åt och drack gott hela kvällen lång.
Och som pricken över i:et avslutade vi med att tävla i Nintendo Wii.
En toppen kväll med andra ord! :)


På söndagen klev jag upp och bakade muffins inför bingoavslutet på Vitgården.
Hur mycket folk som helst var det och vi vann för farao inte ett jota. Skit spel.
Påvägen hem fyndade jag väll inte direkt men jag köpte iallafall med mig en Crosstrainer hem.
Jag är hel nöjd och den är så fin så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0