resume..


I torsdags fyllde lilltrollet 4 år, vart sjutton tar tiden vägen?
Det firades givetvis bigtime och trotts att hon var lite blyg och tjurig när vi kom så sken hon upp som solen så fort hon öppnat första paketet! :)
Av mamma och pappa fick hon en resväska full med utklädningskläder och allt vad som hör det till, så nu kan hon leka att hon går och handlar på affären var endaste dag - sötunge!

När vi kommit hem från kalaset så campade jag över ute i byn, då jag på fredagen skulle åka till ElinIdun och bli fin i håret igen och om jag blev nöjd!! Elin är grym!! =)

På lördagen klev vi upp hyfsat tidigt och började stöka och dona,
jag skulle göra det näst sista i hallen och Fredric åkte på jobbet en sväng.
Klockan sex var det dax för ett dubbelt 40års kalas hemma i våran by.
Så vi hämtade upp Kricke och Marielle och åkte dit. Massvis med folk och jätte fin lokal! :)
Maten var god och drickat var ännu godare..... ;)
Fredrics farbror dammade av sin ungdomshobby och var DJ Jonne Bazooka!
Vi hade en toppen kvällen rakt igenom som alldeles för fort tog slut..
På hemvägen testade jag mina dykkunskaper i mina klackar på asfalten - kan konstatera att det var ingen bra kombination.

Söndagen var ingen rolig dag, för någon utav oss.
Vi sov dagen rakt igenom och mådde inte toppen.
Men det bevisade ju bara att vi hade skoj kvällen innan! ;)

Igår jobbade jag och idag ska jag göra klart hallen!
Hade jag hittat igen min sladd till kameran så hade jag bjudit på bilder just nu, men dom kommer! :)

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0