väggmålning..



Igår målade jag det sista och fjärde lagret vitfärg i köket.
Allt blev vitt och fräscht och det hemska blåa försvann! :)
Strax efter lunch idag knackade min kära och braiga syster på dörren.
Hon och jag har alltid haft en dröm om att göra en väggmålning med hjälp av en overhead.
Och detta blev givetvis vårat projekt i mitt jätte vita kök vid matplatsen.
Det tog inte alls länge, det blev hur bra som helst, vi är grymma och jag är hur nöööjd som helst!! =)

Ivrig som jag är orkar jag inte vänta tills jag pyntat till det lite mer i köket, så varsågoda här är vårat kök före och efter! :)

Matplatsen innan, jag behöver nog inte säga så mycket mer? =P



Då var vi igång..


Resultatet... =)







Kommentarer
Postat av: syster

Rackarns så bra de blev :)

2010-10-09 @ 00:56:36
Postat av: mamma

Jättefint, ni är så duktiga!

2010-10-09 @ 10:34:58
Postat av: tobbe

Ni är så duktiga tjejer :)

&snart kommer jag babe! bara 2 månader kvar nue...jippi!!

2010-10-10 @ 12:13:05
URL: http://Http://ebbot.wordpress.com
Postat av: Desirée

De blev inte så att jag följde med till bräcke, hade syster på besök här! Men vi kommer någon annan dag =) Men vad ni är duktig måste jag säga! Ser ut som om att man ska lejja er när våra hur är färdibyggt ;) Saknar dig med gumman!!! PUSSSS Å KRAAM!

2010-10-10 @ 15:29:34
Postat av: Desirée

De blev inte så att jag följde med till bräcke, hade syster på besök här! Men vi kommer någon annan dag =) Men vad ni är duktig måste jag säga! Ser ut som om att man ska lejja er när våra hur är färdibyggt ;) Saknar dig med gumman!!! PUSSSS Å KRAAM!

2010-10-10 @ 15:30:02
Postat av: Marielle

Gud vad snyggt det blev i köket Malin!! :)

2010-10-11 @ 12:10:04
Postat av: Marina

Jätte snyggt Malin! =)

2010-10-14 @ 11:10:29
URL: http://mlindstrom.blogg.se/
Postat av: Katta

Men jäklar va snyggt ni fick till det =D Du kan du =D

2010-10-16 @ 00:37:10
URL: http://kattasvenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0