don't let the dream come true..

Imorse när jag vaknade var jag så jävla arg och har troligen varit
största delen av natten oxå. Haha.
Jag drömde att vi skulle spela det berömda presentspelet,
jag och några familjemedlemmar och släktingar.
Jag hade missuppfattat summan vi skulle handla för och slog
på stort och handlade presenter för 2000 kronor.
Vi hade hur mycket paket som helst och helt plötsligt var alla utdelade.
Och där satt jag med 1 (ETT!!) endaste paket av kanske 50 paket...
Mamma hade massvis med paket och det hade även mina kusiner.
Jag blev förbannad på Fredric för han hade inte varit med och
hjälpt mig att kamma hem flera paket.
Men sen kom det värsta, när jag skulle öppna paketet...
Gissa vad som fanns i det..
Joo 1 (EN!!) rollo kola, där och då brann jag mer eller mindre upp!
Vem fan ger bort 1 rollo kola? Dom är himla goda men jag menar EN enda?!
Jag hade ju köpt fina presenter för mycket pengar men tji fick jag...
Tack och lov så vaknade jag efter detta, däremot var jag skit irreterad när jag vaknade.
Hahah så jag hoppas verkligen ingen lägger EN rollo kola i ett av paketen på fredag,
då kommer jag mer eller mindre bryta ihop.. Haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0