sick.


Hej alla fina!

Nu är det över en vecka sedan jag uppdaterade här.
Helgen i Höglekardalen tillsammans med släkten var helt underbar.
Vi hade dock inte solsken hela helgen igenom, men vi njöt ändå.
Vi åkte skoter, fiskade, fikade massor med gott, spelade roliga spel,
drack goda drinkar och sist men inte minst så åt vi supergod mat hos kära Inga.

Däremot vaknade jag på lördagsmorgonen riktigt dyngförkyld med super ont i halsen.
Febern satte fart och jag mådde inge bra alls.
Jag och Suss packade ihop oss och åkte hem på lördagskvällen och sen dess har
jag mer eller mindre legat sjuk hela veckan.
Av fjorton stycken som var i fjällen är vi fem som blivit riktigt förkylda och legat
hela veckan.
Men nu hoppas jag verkligen det är på bättringsvägen, orkar inte vara sjuk längre!

Veckan i helhet har varit en skit vecka rent ut sagt.
Mycket som tynger mig och framförallt allt jävla tjat om atomer och joner.
Jag skiter faktiskt helt fullständigt i det och jag hoppas nästa kapitel blir mycket roligare.
Jag håller alltså på kämpar med Naturkunskap B samtidigt som jag snorar.
Dagen i ära kommer därför innehålla massor med laborationer.
Jiihaa!

Jag bjuder på en bild från fjällvärlden och återkommer mer om den helgen senare! :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Krya på dej vännen! kram

2011-04-01 @ 20:19:37
URL: http://mlindstrom.blogg.se/
Postat av: Joanna

Vackra flickor! :)

2011-04-04 @ 15:04:43
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja visst var den bra. =)

Ja nu är jag peppar peppar äntligen frisk från förskylningen. Känns väldigt skönt måste jag säga. Skönt att höra att du också är på bättringsvägen =)

Kram!

2011-04-06 @ 14:12:08
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0