stopp.


Stopp i avloppet är fan inte okej.
Men det är tydligen en tjusning med att ha hus...

Igår eftermiddag var jag ner i tvättstugan då jag
märkte att det kommit upp vatten i golvbrunnen.
Sen dess har Fredric mer eller mindre varit nere med
diverse rensband och försökt få bort stoppet.
Hela dagen har alltså tillbringats till detta.
Då det aldrig släppte kom min bror hit med ett rensband
som har en kamera på sig, så man kan kika i avloppen.
Mycket mysigt och trevlig ska ni veta och lukten är verkligen yummie!
Dom insåg då att stoppet är utanför vår tomtgräns och därför tillhör det
kommunens vatten och avlopp.
Killarna som har jour där ihelgen blev nog måttligt glada då dom fick rycka ut.
Men nu pryder dom våran gatan och jobbar hårt med att få bort stoppet.

Detta resulterar i att vi har ett diskberg som är ENORMT och man är kissnödig
konstant bara för att man inte får gå på toaletten.
Men det är nog snart löst - hoppas jag! :)

Jag fick iallafall turen att mysa med Fridun,
då hon följde med brorsan hit.
Myspys på en söndag är finfina grejer det! :)

Nu blir det solsidan, sen ska jag uppdatera om min toppen helg!

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0