min helg.


Heej mina fina!

Jag har jobbat hela helgen lång och igår och idag slog
jag till med öppningar.
Att kliva upp före tuppen ens vaknat är som sagt
inte helt okej.
Däremot är det skönt att få gå hem tidigt men dock jävligt
svårt att hålla sig från att inte somna nu. :P

Ifredags åt vi våran alla hjärtansdag middag,
skagenrullar till förrätt och sen helstekt fläskfile med
smördegsinbakad pressadpotatis och pepparsås. MUMS!
Och i lördags var det ju melodifestivalen.
Jag är så himla glad att svenska folket, jag röstar inte själv,
röstar fram dom som faktiskt är bra i år! :)

Igår kom Suss och Ronnie förbi på fika och middag.
Himmelskt trevligt! ♥
I eftermiddag väntar skönhetscenter på mig och sen ska vi
hälsa på hos Malin, Patrik och pojkarna.
Kanon dag med andra ord! :)

Hoppas ni alla mår bra!
Puss








Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha, jamen nån dag löser vi det! kommer bli så jävla najs så kan vi köra massa sevärdeheter! och gå på fotboll..liseberg och bada i havet sen ULLARED! :)

puss på er

2011-02-22 @ 22:28:20
URL: http://ebbot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0