yeah right!


Igår skulle vi åka iväg på en liten tripp.
Jag står i hallen och ska ta på mig skorna.
Där och då tappar jag balansen och brakar rakt in i Fredric.
Det knakar i hela huvudet och det känns som jag bröt örat.
Nu vet jag inte om man kan bryta örat men det knakade utav bara fan iallafall.
Jag grinade några krokodiltårar samtidigt som Freddan skrattade gott.
Det sägs ju att skadeglädjen är den sanna glädje, yeah right!
Jag höll mig för örat och skulle lirka ur mitt örhänge som blivit intryckt
ända in till hjärnan, ja det kändes så.
Jag får nästan inte ut det för hela pinnen på örhänget är helt böjt.
Där och då slutade Fredric skratta och förstod att det hade gjort ONT!!
Idag har jag en knöl bakom örat och ska stolt visa upp den för honom
när han behagar komma hem, man tok skrattar inte när det gör skiiiit ont.
Okej?
Bra, då var vi klara med den saken! ;)

Nu ska jag laga mat eller så får Fredric göra det.
Jaa, de får han göra som kompensation! ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Joanna

aaaj,hur lyckas du? hur är det med örat nu?

o hur ere med magen? fy va jobbigt..finns inge värre än olika sorters magåkommor! mjo,de delar fan plats med tandvärk! ;)

Det känns bra, igår var jag lite öm bara..Men nu känns det ingenting! Sååå skönt! =)



Mysig alla hjärtansdag ser jag! hääärligt. :)

Min var inte heller så tokig, karln jobba ju dock..så jag mös med Tina o Lowa.. Inte heller så dumt! =)



ja,men visst va hon sööt? o såå liten,kan inte fatta det..fan så fort tiden går! :/



Kramar

2011-02-17 @ 22:39:46
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Joanna

hahaha, men huur fan gick det till? o va sjutton sa dom på akuten?;o) haha..



Ja,det är såå skönt! Tror det slutade på 1300 om jag inte är helt ute o cyklar.. fakturan lär väl snart komma,brukar ju inte direkt dröja! :/



Jamen visst, 7 år.. förstår du huur gammal det gör mej?? Iofs fyller hon ju inte förrän i Oktober..men ändååå! gaaaah.



Kramar

2011-02-17 @ 23:07:30
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0