tvåtusenelva.


Heej TvåtusenElva.

Nyårsaftonsdagen tillbringades vi till största delen i soffan, då vi båda var och är fortfarande
sjuka. Men på kvällen firade vi in det nya året med en god trerätters middag, gott dricka,
ost och kex, mys och skålande och raket-tittning med Marielle och Christian.
Mycket lyckad kväll.

Min förkylning vill inte riktigt ge med sig, blir tokig snart.
Men det bästa är att jag har Flintstones-näsdukar med kolarems-doft. :)

Tobbe och Katta har precis varit här och fikat för att sedan
fortsätta sin resa söderut.
Himla roligt att träffa dom, är inte så ofta det sker då det skiljer
massvis med mil mellan östersund och göteborg.
Men förhoppningsvis tar vi oss i kragen och åker ner snart,
har ju som bara lovat Tobbe det i 11 år nu.. herreguud!

Jag vinkade dom hejdå och gick för att hämta in posten,
då jag hade fått ett brev som gjorde mig upprörd och förbannad.
Mer om det senare.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men dåligt med sånna näsdukar då, vart tusan har du hittat dem?? /förkyld nr 2. ;)

2011-01-03 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0