fullrulleee.


Nu var det en vecka sen sist igen, herregud skärp mig!

Jag har jobbat massvis, firat fredrics födelsedag, varit på Marité med finfina vänner, varit på bilbingo och myst lite med fridun. :)

Igår var både jag och Fredric lediga, så då åkte vi till forsaån
och åt god lunch och hade det mysigt. Toppen dag! ♥

Imorgon väntas jobb och sen gasar jag hemöver igen.
Då ska världens godaste smörgåstårta göras,
för på söndag blir det fullt hus och tårtkalas hemma hos oss! :)

När jag hälsade på hemma hos fridun tidigare i veckan, så gjorde vi armband och tog massa kort.
Fotografen på dessa bilder är fridun själv. :)






Duktig va!! ;)

Finaste Nina och Tess påväg till Marité! ♥

Forsaån. :)



Det var jääätte varmt i vattnet!! ;)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jo jo men man vill alltid bo bättre och framförallt större :)



Puss!

2011-07-12 @ 22:02:24
URL: http://Ebbot.wordpress.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0