hamsterhjul..

Åh herregud nu är det evigheter sen sist igen.
Mycket har hänt och mycket händer fortfarande. :)

Den här helgen har sprungit förbi i en sjudundrande fart.
Igår var det först kalas för Fredrics mormor och sen för
Fanny som blev 1 år!! Vart tar tiden vägen?!
På kvällen trängde vi in oss i en bil som tog oss till Pelle och grillning.
Solen värmde och vi åt super god mat.
Efter maten begav vi oss till Kvarna Premiären 2011 och givetvis
åkte vi partybussen dit! :)
Kvällen var bra, träffade på härliga människor trotts att det var lite lite folk.
Men det kryllade av mygg, som alltid!

Idag har jag varit hem och mellanlandat en sväng och packat om väskan.
Och nu ligger jag på madrassen i mitt veckoboende och borde stänga ögonen snart.
Jag agerar nämligen byggkvinna på dagarna och sliter mellan 07.00 till tidigast 18.00.
Så ja, just nu är jag endast i sova-jobba-äta-hamsterhjulet.
Men det är himla kul ska ni veta och jag är sjuukt trött när dagarna är slut!! :)

Nu måste jag stänga igen - uppstigning 05.00, jihaaa!!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Äntligen ett inlägg! ;)



Tack återigen för en trevlig lördaskväll! Hoppas på en repris snart! ♥



Puss GullTuss

2011-06-13 @ 21:29:19
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0