gudrun.


Igår tillbringade jag hela dagen tillsammans
med finaste Tess. 
På kvällen var jag och mamma och handlade
inför helgen.
Och sen pang boom tjoff från ingenstans,
kom stormen gudrun gånger två.
Herregud vilket skit väder det blev alltså!
Jag bestämde mig för att inte åka hem så jag campade
över på en madrass hemma hos mamma och pappa! :)

Så idag tillbringade jag förmiddagen hemma hos Cilla och Johan.
Toppen start på dagen och himla gott fika! :)

Resten av dagen har vi haft besök av bustrollet Måns,
som just nu spelar spel på datorn! :)

När han åkt hem ska jag packa inför helgen och
sen ska jag kramas med Fredric, eftersom jag åker
solo till fjällvärlden! :)

Hoppas ni har en toppen kväll!
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0