freeee.


Idag har jag en ledig dag från jobbet och då ska allt hinnas med,
allt det som annars inte hinns med på veckorna, jihoo! :)

Jag tillbringade min morgon hos Elin på Idun
och blev givetvis snygg i håret igen - lovely!! :)

Efter jag blivit snygg i håret hade jag Linda-abstinens
och åkte iväg och käkade lunch med henne.
Det förgyllde min dag, bästa bästa linda. :) ♥

Nu sitter jag hemma hos mamma å pappa,
tjuv-tvättar lite kläder och har letat fram lilla resväskan.

Om en timme ska jag infinna mig på bilbolaget, där ska jag vänta
medans våran älskling ska bli lite ompysslad! :)

Jaahaa å sen var den lediga dagen över..
tur det bara är två jobbdagar tills helgen.
Och vilken helg det kommer bli sen.. ohlalala! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0