jaaag vann!!


Jag har legat död i feber dom senaste dagarna.
Feber är aldrig kul och speciellt inte när den tar med sig snor, halsont och hosta
som ett brev på posten.
Hade jag haft en returadress på skiten hade jag skickat tebax den för länge sedan!

Så idag har jag gjort allt för att bli frisk tills imorgon,
jag har tryckt i mig hur mycket vitlök som helst så det står mig upp i halsen.
Jag stinker därmed vitlök nu. Jihaa.


Det bästa med dagen var när vi precis intagit våran goda middag och slår på tv:n
där mitt nya favoritprogram var - "Adam Live".
Jag vet inte hur länge det här programmet har hållit på, men jag upptäckte det bara för någon dag sedan.
Jag blev då väldigt brydd varför dom i tv3 drog postkodsvinnare, jag trodde det skedde i kanal 4. Men skit samma.
Idag när vi ätit klart la Fredric sig i soffan och skulle slumra lite och jag kikade på tv.
Där och då är det dragning och vilka siffror dras inte om... 84060 och därmed skrek jag rakt ut och Fredric flög upp ur soffan!
Vi skyndade oss till våra lotter, för att kolla in dom rätta bokstäverna bakom postkoden och det fattades bara en (1!!!) bokstav för att vi skulle få 10.000 var!
Men vi vann 1000 kronor var och är himla glada över det!! :)
Det roligaste var nästan att se siffrorna falla in en efter en på tvrutan.. :)


Nu ska jag sussa för imorgon vankas det jobb igen,
ska bli himla skönt att checka ut från sjukstugan!! :)

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0