nära nuu.

Godmorgon!

Igår hann vi inte mer än komma ut i butiken innan vi blev livrädda.
En person som inte spelade i vår division,jag säger varken att vi är bättre lr sämre,
men vi tillhörde bara inte samma kategori.
Jag och bästaste Linda stod och fyllde på lite dricka då personen i fråga stövlade fram till oss.
Personen frågade hur vi mådde och efter några minuters mummlande frågade Linda vad personen sa.
"Jag kan ta era nummer"
Ehh, vad sa du sa du? Tyvärr så får vi inte lämna ut dom.
Vi visste inte om vi skulle skratta eller gråta och bet oss hårt i tungan.
Personen stövlade vidare och hoppade på nästa person den ville ha numret till.

Idag väntas fem timmars kvällsjobb och sen har jag långhelg!! :)
Ska hem och packa för imorgonbitti t i d i g t drar vi!
Wihooo som jag längtat!! =D

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0