Solsken.

Efter att ha jobbat hela påsken samt veckan efter påsk så är man rätt så trött.
Det har varit en slitsam men oerhört rolig vecka - mer lagerveckor åt folket! :)
Vi firade in helgen med att grilla och dricka lite gott.
Jag drack en, för mig, ny cider som var himla god! :)
Så god så jag packade med mig några att ta med mig upp till fjällen.

Igår sken solen heeela dagen uppe i åkersjön - en helt underbar dag hade vi! :)
Idag ser det ut att vara blå himmel å sol igen, hoppas det håller i sig! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tittar in och lämnar ett spår! =) Den cidern såg smarrig ut, måste testa! Hoppas du har en bra dag!

2012-04-16 @ 12:04:57
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0