valborgsmässoafton.

Godmorgon!

I fredags hade vi Personalens Dag på jobbet,
dagen innebär att vi i personalen får hitta på
de aktiviteter vi vill ska hända i butiken under dagen.
Vi hade korvgrillning, fiskedamm, ansiktsmålning,
tipspromenad och sen så var även Birger och
hälsade på hos oss hela dagen.
Detta resulterade i huuur mycket folk som helst
och super mycket glädje bland oss i personalen.
Underbart rolig dag!! :)

I lördags var det dax för återträff med nian,
det var alltså 10 (TIO!!!) år sedan vi gick ut.
Herrejösses vart har tiden tagit vägen? :)
Jag var superladdad inför den här kvällen hela veckan,
men efter att jag fått ett tungt samtal på fredagskvällen,
så var allt partyhumör som bortblåst och det blev ingen
återträff för mig.

Helgen har varit väldigt jobbig och inte blev det så mycket
bättre när den tragiska olyckan skedde i lördagskväll på Frösön.
Sänder många tankar till de omkomna och anhöriga! ♥

Idag är det Valborgsmässoafton och jag ber på mina bara knän
att folk ger fa-an i raketer och dylikt en dag som denna.
Se iallafall till så ni inte skadar er själva eller någon annan med
dessa galenskaper.

Nu ska jag kliva upp ur sängen och hoppas på att detta blir en bra dag trottsallt.
Puss å Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0