vilken natt...

Och vilka drömmar.. helt sjukt vad man kan drömma konstigt alltså.

Min natt började med att jag, Cilla och Marre var på Marres salong och skulle testa fram bröllopsfrisyren, det hela slutade med att vi alla färgade håret lila. Vackert, passar säkert himla bra till klänningarna! ;)

Sen kom två personer in i min dröm, ett par som jag inte umgåtts med på säkerligen 5-6 år.
Dom bodde i en stooor lägenhet och väntade barn, utanför var det ett jäkla oväder och det var orsaken varför jag hade knackat på lägenhetsdörren...

Ovädret plöjde undan alla bilar förutom min, så när stormen lagt sig en aning gick jag ut och åkte hem till Marielle..
Vi fikade och Marielle berättade att hennes pappa ville att deras barn skulle heta Thailand, men att varken hon eller Christian kände så mycket för det namnet.
Så det fick bli en Filip precis som våra andra vänner Hannah och Jockes barn.

Heeelt sjukt vad man kan drömma konstiga saker alltså.
Och varför drömmer man om personer man inte träffat på på evigheter?
Väldans mysko, men det är ju lite roligt och komma ihåg vad man håller på med på natten iaf.. =P

Nu ska jag käka frukost sen ska jag ha kvalitetstid med Marielle,
det var en evighet sen sist och nu ska jag ta reda på om det är en thailand som finns i hennes mage..hihi! ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0