Heeej världen!! :)

Jag har skonat er i några veckor med inlägg, dels för att det säkerligen inte skulle skrivas så mycket roliga saker och dels för att jag inte haft ork, tid eller lust till att blogga! :)

Det har varit några tuffa veckor inom jobbet på sistonde, men vi har även haft fina stunder där. Mer än så är inte nödvändigt att ta upp nu känner jag! :)

Men jag har under dessa veckor hunnit med en hel del skoj oxå!! :D

Jag har hunnit fylla år!
26 år gammal är jag nu, herreguud vad åren springer iväg!!
Jag fick otroligt fina presenter, sånger, blommor och grattishälsningar som fick mig att släppa på tårkanalerna x antal gånger!
Jag är lycklig lottad som har sånna fina människor runt om mig!
Hjärtligt TACK till er alla!! :)

Tyvärr har min kropp sagt ifrån och gillar tydligen inte allt för mycket slit..
Så jag ligger hemma med värk i kroppen och feber just nu, inget jag rekommenderar för det är skiiit trist!
Jag har precis ätit en glass och ska väl stänga ögonlocken lite till nu igen.. blä!

Men nu hoppas vi att blogglusten har hittat tillbaka så hörs vi nog snart igen! :)

Puss å Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0