freedag och lön.

Löningsfredag och lite personal på jobbet resulterar i en extremt trött tjej på strandgatan.

Men mitt i allt kaos så kom en rejäl ljuspunkt. :)
Jag har hjälpt en kund att hitta rätt på några varor som tyvärr var slut i vår butik.
Jag hittade varorna hos en annan butik och fick dom levererade till vår butik igår.
Varorna skulle användas i en monter på en mässa ihelgen.
Idag kom kunden och köpte varorna och han hade även med sig en bukett med rosor till mig från han och hans medarbetare. :)
Dom var så glada och tacksamma för mitt engagemang att få fram deras varor.
Det värmde mitt hjärta och själ, tusen tusen TACK!! Det gjorde min dag! :)
Vilka fantastiska människor det finns!


Nuu ska ansiktsmasken av och den här unga fröken ska slå igen sina två blå.
Jobbet väntas om några timmar.. :)

Godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0