måndag.


Samma gamla visa på måndagar, man rullar ut ur sängen och längtar genast till fredag eftermiddag igen.. bara för att det är otroligt skönt att sova! =)

Dagen har flytit på i en hejdundrandes fart.. Jag och Jessica sprang ner på stan för att handla lunch och där träffade jag min underbara vän Dessan och lilla Melvin, han är sötast i hela världen. lillpluppen! =)
Sen blev det snabba puckar tebax och en fullspäckad dag. Vi båda har en sjuhelvetes störande hosta som jag tänkte ta död på med ipren och te återigen, fan ta gud om det inte funkar den här gången heller!

Imorgon ska jag även få tebax mina skor som pajade under Vm-festligheterna endast använda två gånger.. men jag ska få nya så det känns braa! =)

Annars planerar vi mest och inom två veckor ska allt stå klart, detta kommer bli kalas bra och jag längtar redan! ;)

Nu ska jag kolla på American Idol och längta tills min vän Josef ska entra scenen på Idol! ;)

Sovgott vänner!
Kram

Kommentarer
Postat av: Josef

Haha håll utkik, jag borde komma med nästa säsong ;)

2008-02-19 @ 08:52:15
Postat av: Stina Nyfiken

Vad händer om två veckor!?? Du vet vad vi tycker om det här att bara skriva A och inte B.

2008-02-20 @ 08:12:42
URL: http://kalaskula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0