semledag och datorkrasch!


Dagen har tillbringats i soffan med en massa sömn, de har varit skönt men inte är jag piggare för det - tvärtom!
Semle dagen är det idag, mamma och co har bakat sjuhelvetes massa semlor, så har du fikat en semla nånstans i östersund idag kan jag stolt skryta med att det är min mamma som har gjort dom! =)
Självklart blev jag hembjuden på middag och semlefika sen - dom var kanoon goooda!
Jag fick med mig en semla hem oxå som jag hoppas ska göra så jag kryar på mig bättre! =)

Ett besök på apoteket har det även blivit, så nu jävlar ska jag bota skit bacillerna!!


Idag tog även min dator å sa upp sig, jag hatar datorer mer än nått annat tror jag.
Kommer inte in till mina grejer och jag fattar nada. jag blir galen!!!
kvällen kunde ha fått sluta bättre..

Sovgott!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0