skallebank.


Hemma idag oxå, skallebank till tusen och har sovit otroligt dåligt inatt med feber hit och dit.
Men imorgon blir det jobb hela dagen lång, så om jag ska käka en hel ipren ask så ska jag bannemig dit.

Sen vankas det VM-invigning och 10 dagars fest. Detta kommer bli grymt skoj! =)
På söndag ska jag på dop, ska bli skoj och mysigt såklart.
Men vem sjutton kommer på att döpa klockan 10 på söndag morgon 2 mil härifrån?
jeesus. jag kommer åka med ögonen i kors och somna när prästen talar.

ikväll ska min dator få sig en undersökning av ett dataproffs, jag bjuder på go fika och hoppas han kan fixa så mitt liv återkommer utan några problem! håll en tumme åt mig tack! =)


nu ska jag åka ut till mamma och umgås och färga mitt hår!

Ha en bra dag!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0