underbart.

Helgen med tjejerna går inte att beskriva med ord, den måste upplevas!

Vi har hunnit med en hel del mys, fika, mat och fest. Ja, helt enkelt en oförglömlig helg tillsammans.

Marielle och Ulrika lämnade metropolen Östersund i måndags och även Stina gasade hem mot Hammarstrand igen.

Friduun stannade kvar hos mig till onsdag och det var underbart!


  

På tisdagen entrade Jag, Frida och Jess Åre och träffade Norge Grabbarna igen.

Där stod fest och Bygget högst upp på listan. =)

Enormt mycket folk och en hel rolig kväll!

     


I torsdags morse blev jag väckt av syster och Frida.

Vi bokade in en promenad upp till Onoff för att hämta ut Suss dator.

Vi ångrar oss däremot illa kvickt när vädret inte var med oss utan det bara var en massa slask överallt.

Hade vi genomfört våran promenad hade det resulterade i att Fridas vagn skulle behöva världens starkaste man som privat puttar efter den genomgått slask och hjulen innehållit flera ton blötsnö!

Vi återvände därför hem till syster och spelade trummor, myste och åt Tom och Jerry kex och kikar på Oprah Winfrey istället! =)

Jag tror Frida är nöjd med sina fastrar. =)

 

Imorse väcktes jag av att världens sötaste Melwin har kommit till världen! =)

Jag blev varm i kroppen och alldels glad för Dessan och Daniels skull, äntligen är han här! =)



Dagen har bestått av att krama Helen hejdå och lämnat hon på tåget!

Det är tomt som tusan redan med vi ses ju snart igen, 15 veckor ska hon spendera i varmare breddgrader och jag är glad för hennes skull! =)

Det skiljer oss oändligt många mil, men vi är vänner ändå. Forever!

      

Min helg och vecka har varit den bästa på länge, tack kära ni som har förgyllt den!


Imorgon är det lördag igen.


På återseende!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Tobbe.

Verkar haft en grym helg malin ;D
lätt att vi skall se satc filmen, fast lovat katta så får se den två gånger dåå =)

saknar dig med!

2008-01-19 @ 19:19:09
URL: http://vagskada.blogg.se
Postat av: Tobbe.

givetvis kan du det, men du måste fråga katta först ;D haha

2008-01-19 @ 19:22:59
URL: http://vagskada.blogg.se
Postat av: Tobbe.

haha Deal =)

2008-01-19 @ 19:28:39
Postat av: Stina

Hej min vän! Har min snigelpost kommit fram än? Du vet, semlan?

2008-01-22 @ 07:39:44
URL: http://kalaskula.blogg.se
Postat av: ankan

tja baby, vi saknar dig! hälsa på när du vil, du e alltid välkommen! kärlek

2008-01-23 @ 02:25:58
URL: http://www.samst.blogg.se
Postat av: Helen

Saknar dig mitt hjärta här ner i de varmare breddgraderna :-) PUSS

2008-01-23 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0