vända dygn och friduun i sängen.

Jag försöker lite lätt vända tillbaka mina dygn till det normala igen, vilket alls inte går.

Det är förbaskat skönt att sova och jag har inte haft tider att passa på tre månader. Jag har verkligen levt som om jag har Lördag hela veckan!
Det klingar ljuvligt i mina öron och det har varit underbart!!

Men nu är det ändring på det hela.

Mina geografiska kunskaper gick kanoners och jag ska bli en av er. Japp, måndag morgon måste jag ha vänt tebax mitt dygn rätt för då jäklar gäller det.



Något annat lustigt är att sen huset var fullt av mina fina vänner har jag en hel hop av täcken i sängen, inte för att det är konstigt i sig men det resulterar i att varje natt flyger jag upp ur sängen och tror att någon ligger brevid mig. Den här någon har varje natt varit Friduun själv, inte att jag ogillar henne, jag saknar nog bara hon riktigt mycket precis som alla er andra!



Fick en uppdatering av Jessica idag, dom är framme i Sydney och har det hutlöst bra, jag är avundsjuk.

Hon kommer vara en brunhög när hon kommer hem och jag tänker inte träffa henne på flera veckor tills hon bleknat! =P



Nu är det helg igen,

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0