Midsommar.


Midsommar 2008 spenderades som sagt i Hammarstrand.
och som vanligt när man har super skoj så springer tiden iväg och plötsligt var det måndag igen.. suck.

Fredagen började med att jag och Helen bestämmer oss för att åka mellan 2 och 3, tjena mitt bena, jag och mitt "tro-att-jag-hinner-allt-på-samma-gång" svek mig en aning denna dag. Hade bokat en träff med Mårten som jag trodde att jag lätt hann med, det gjorde jag oxå med planen för avresan sprack en aning! =)
Åkte till Mårten för att kramas och önska han en trevlig midsommar, även för att titta hur jäkla snygg hans lägenhet som jag har bestämt allt i blev - im in love! Synd Mårten inte var någon annan än min bästa vän vid det här tillfället =P
Någon gång vid fyra (den var säkert över fyra oxå!) Burnade vi mot Hammarbeach och världens bästa kalaskula!
Där stod god midsommar middag, alkohol, benskydd och Brolle högst upp på listan! =)
Yesbox ni hörde rätt, Brolle var och showade där borta och det blev en kanon lyckad kväll! =)

Lördagen blev det bakishäng i solen och även en rundtur med bil i Hammarn hans med. För att sedan ladda batterierna för en hel kväll igen! =)
Kvällen börjades med lite Allt för byn show, sen fest hos Jacke och Viktor och sen en avslutande kväll på festplatsen =)
Även denna kväll var kanon toppen skita bra.
Dock var det inte lika kul att åka hem klockan 8 på söndag morgon, men sånt är livet när plikten kallar! =)

Helgen har varit kanoners bra och jag har haft min bästa midsommar på länge, det tackar jag Stina och gänget för!! =)

Nu är vi tebax i verkligheten igen, där jobb står högst upp. Regn oxå för den delen!
Men snart vankas det lite semester och det tackar jag gudarna för!

Nu blir det lite bilder och sen kikar ni alla på allsång på skansen tycker jag! =)


Brolle på scen.

Jacke är på G


Helen är snyggast för kvällen! =)


Viktor


Andreas

Linda och Jag


Moi, Helen och Stina


Världens bästa kalaskula!


Söt-Hanna


Björn Borg släng dig i väggen! =)


Fina Stina och Johanna! =)


Världens snällaste Niklas!

Crister håller koll på kidsen! =)



Naturbilder hann jag även med att ta, Elefantberget! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0