Sol i sinne!


Jahopp dax för ännu ett midsommar firande och denna gång styr vi kosan åt ett annat håll, samma håll som förra årets nyårs firande och det var ju en kanon lyckad super bra kväll så vad ska inte midsommar bli då?
Förra årets midsommardag tillbringades med gamla vänner på Fröjdholmen, (hade min dator inte varit död hade jag hivat in lite kort därifrån!) där var det livat å skoj, lockar lite att åka dit i år igen.. men hammarstrand nästa! =)
Förra året på Fröjdholmen kraschade även en karusell en timma efter vi suttit i det där vrål-åket och skrikit oss hesa, tack gud för vi inte åkte när karusellen blev till en riktig virvelvind bland folkmassorna - USCH!
Så någon karusell blir det tametusan inte i år!


Har även lyckats fixa till korten på Cillas operation av ena foten på student kvällen i år, tro mig det var nästan som en riktigt operation, Cilla bad om ett fjuttit plåster då dom genast tog det djupt allvarligt och ryckte in på stört!  Jag såg Mc Dreamy komma springades framför mig och högg in på hennes fot - efter en kvart var hon ihop lappad och vi kunde fortsätta kvällen! Vad vore världen utan röda korset? Bilderna är suddiga - men tänk på att en operation pågick! ;)
Ett minne från Kvarna och även en bild på min gullsnutt till bror när han sätter upp sin tv på väggen och jag latar mig i hans soffa och bestämmer höjden - det är det syskon är till för! ;)

Trevlig midsommar på er och ta hand om varandra!
Puss!

           

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare ;)

Kul, det ska vara kul =) hahaha

2008-06-19 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0