tjugotre.


Gårdagens fest avstutades med att alla hade en varsin sub med sig hem till mårten, förutom Hanna såklart.  Hon avskyr dessa underbara mackor, men tro på tusan efter mycket övertalning av oss alla var det hon som åt mest, efter Mårten min vän såklart!
Sen sov vi gott, mätta och glada. Det jag inte tänkte på igår när jag somnade var att min vän bor mitt i city och man kliver rakt ut på gågatan. Som just denna helg pryds av en stor marknad oxå. Jippie.
Jag kände mig otroligt motiverad för att kliva ut ur trapphuset bland alla människor, men efter övertalande sms från Daniella skyndade jag mig hem för en dusch och sen gasade jag iväg till Barnens Hus och fika med tjejerna, som jag saknar dom där borta!

Sen tog jag och syster oss en runda på marknaden och införskaffade tjugotre par strumpor. snygga som sjutton såklart! =)
vi reklamerade även mina skor, som ännu en gång har pajat. blä!

Ikväll är det fest och Björn Rosenström som står högst på listan!

Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0