bil..


Idag tog jag mig i kragen och följde med syster för att besikta min bil, jag törs inte göra sånt själv så jag överlämnar det alltid till någon annan även fast vi alltid hamnar hos pappas polare ändå.
Vilket fall som helst så blir jag alltid så himla nervös när man står där på parkeringen, det är precis som med bilbingo där man sitter och väntar på att ens nummer ska ropas ut och sen är det likförbaskat dom i bilen brevid som vinner. Fast här sitter man och väntar på att ens nummer ska visas på en skylt för att sen gladerligen köra iväg och inte nog med det så ska man komma ihåg vilken jäkla port man ska till oxå, mitt upp i all denna stress! Förstår ni varför jag överlämnar det till någon annan...

Sen åkte vi praktiskt taget hem till syrran och somnade på en varsin soffa/fotölj framför tv:n.
Och jaa så har mina sista tre dagar sett ut.. började med pain i magen och sen övergått till totalt orkeslöshet, jag orkar ingenting förutom att sova och jag kan då säga det att jag somnar vart som helst dessutom!


Ikväll är det Frusna Män och Greys. Tack!


PussKram

image210

Kommentarer
Postat av: Stina

What!!!?? Jag missade Greys!!! Bajsockså!

2008-05-23 @ 10:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0