Bingo!


Igår tog jag mig i kragen för andra gången den här veckan och bokade tvättstugan hela dagen lång. puh.
Efter alla tvätthögar var det dax för vårat nya fredagsnöje, bilbingo ofcourse! =)
Vi tog ett lite stopp på Coop för att hamstra upp oss med massa godis och cocacola, sen brummade vi vidare för att plocka upp Tommy på Fresk's och sen var vi på väg. Vitgården here we cooome!
Vi alla var upp i hejsan och speciellt Micke, för han var den här nya sporten en premiär, Pillan däremot är världsvan då hennes mormor även för protokoll för vilka kvällar hon är där, se och lär säger jag bara!
Efter tre rop in på väntbingon börjas tjatet om paus-korven, en sån där god korv som bara serveras på sånna här festliga tillsällningar, mums!
Jag och Pillan med våra käftar som inte orkar vara tyst länge nog, pratade nog ihjäl dom andra och när vi väll var tyst tryckte vi i oss oändligt mycket godis - tills magarna värkte!
Tommy var tyst som en mus hela tiden och för ett tag kändes det som han ville trycka ner min ny inköpta rosa dutt-penna långt ner i halsen på mig och kasta ut mig ur bilen.
Men då påminde jag han snabbt om att det var min bil och att han kunde få gå hem om han ville.. =)
Eftermånga duttar hit och dit så var klockan helt plötsligt 10 och vårat fredagsnöje var slut, tillsammans närmare 500 kronor fattigare, men kul det hade vi!! =)


Nu är det lördag sool och varmt!
Det ska handlas födelsedagspresent och sen blir det fest all night long!

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0