träningsvärk.



Skulle man lite lätt kunna säga att jag har idag.
Träningsvärk är ju alltid skönt att ha  efter man tränat ett hårt pass på gymmet!
Men efter ett boxningspass på nio minuter trodde jag inte man kunde ha så ont i armarna som jag har idag.
Speciellet inte när man befunnit sig i systers hem och spelat Nintendo Wii och boxats för glatta livet, då känns det faktiskt lite konstigt att man har träningsvärk! :)


Idag är det tisdag å ledig dag hela dan, härligt! :)
Tänkte ta mig i kragen å kliva upp nu å ta tag i den här dagen!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Hahaha, jag ska också dit nån dag och prova ;)

2009-12-09 @ 01:20:25
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0