uppe med tuppen!



Godmorgon kamrater!

Känns ju inte så där toppen bra att ögonen slår upp vid sex-snåret helt utan förvarning
och sen är det helt omöjligt att somna om.
Varför inträffar aldrig det när jag ska jobba morgonpasset?
Idag börjar jag alltså på eftermiddagen å har stängning, vilket gör det ännu dummare att vara vaken nu! :)

Anledningen till att jag vaknade nu är att det kryper i benen på mig..
Antagligen har jag ischiasnerven i kläm, vilket gör att det nästan är omöjligt att sova.
Det kryper och värker i benen på mig och speciellt på nätterna.
(Hör ni hur gammal jag börjar bli nu!!)

Men igår blev det ett akut samtal till min kiropraktor som är så snäll och tog sig tid åt mig idag och ska försöka fixa till problemet. Thank god!
Aldrig har jag väll sagt att jag längtar till att få komma dit! :P

Nu ska jag kika på gårdagens Bonde söker fru program och hoppas på att få hälsa på John Blund en sväng till! :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0